Coaching bij
2Go4Career

Klanten tevredenheids onderzoek

Het Klantvriendelijkheidsonderzoek is een nieuw product en te rangschikken onder het hoofdstuk "Functiegeschiktheidstesten", met enerzijds als doel:

  • Te onderzoeken of de kandidaat geschikt is voor de concrete functie / het concrete beroep dat is aangegeven in ranges met een schaal van 1 tot en met 10 op 
    een 10 -tal competentieschalen, en anderzijds:

  • Te onderzoeken in hoeverre het klantvriendelijkheidsperspectief van de kandidaat matcht met het klantvriendelijkheidsperspectief van het bedrijf of instelling.

Het Klantvriendelijkheidsonderzoek bestaat uit 4 delen. Deel I bevat 90 vragen die met ja of nee moeten worden beantwoord en een score geeft op de volgende Gedragsfactoren:

  • Vertrouwen
  • Beleid, Tact
  • Empathie
  • Nauwgezetheid
  • Conformisme, Gezagsgetrouw
  • Doelgerichtheid
  • Hoffelijkheid
  • Flexibiliteit

Voor interesse kun je onderstaand formulier invullen.

Contact
 
Snel naar
2Go4Career